Wybierz określenia, które dotyczą:
-ropy naftowej,
-gazu ziemnego.
a)oleista ciecz barwy żółtej, b) ciecz o charakterystycznym zapachu,
c)bezbarwny gaz, d)bezwonny gaz, e)dobrze rozpuszcza się w wodzie,
f) spala się żółtym,kopcącym płomieniem, g)spala się niebieskim płomieniem,
h)ma gęstość większą od wody, i)produkt destylacji ropy naftowej,
j)z powietrzem tworzy mieszaninę wybuchową.

Pilne!!!!!!!!!!!!!!Bardzo pilne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Z góry bardzo dziękuje : )

3

Odpowiedzi

2010-04-13T16:16:45+02:00
-ropa naftowa : b, h,

-gaz ziemny : c, b, e.
1 3 1
2010-04-13T16:22:02+02:00
-ropa naftowa :
b, h,

-gaz ziemny :
c, b, e.
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:24:41+02:00
Ropa Naftowa :
a)oleista ciecz barwy żółtej,
b) ciecz o charakterystycznym zapachu
h)ma gęstość większą od wody,
f) spala się żółtym,kopcącym płomieniem
Gaz Ziemny:
c)bezbarwny gaz
d)bezwonny gaz
j)z powietrzem tworzy mieszaninę wybuchową.
g)spala się niebieskim płomieniem,
1 5 1