Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:19:40+01:00
Może to być np.
-tłuczenie syb fotografów
-rysowanie żółwi
-zrywanie flag niemieckich
-hasła na murach ośmieszające propagandę niemiecką
-gazowanie lokali
-ściągnięcie płyty z pod pomnika kopernika
-rysowanie na murach symboli Polski Walczącej
2009-11-04T16:28:08+01:00
Hasła na murach ośmieszające propagandę niemieckie
-gazowanie lokalów
-ściągnięcie płyt z pod pomnika Kopernika
-rysowanie na murach symboli Polski Walczący






raczej moim zdaniem cos takiego tylko nie wim czy dobrze moze za malo !!!!
nie mam pojecia wzięłam to z tej ksiązki bo mam ;pppp