Odpowiedzi

2010-04-13T15:51:51+02:00
1. przedstawienie postaci
2. wygląd zewnętrzny
3. cechy charakteru
4. ocena postaci
1 4 1
2010-04-13T15:53:49+02:00
Charakterystyka:
a)przedstawienie postaci
b)wyglad postaci zewnetrzny
c)umiejetnosci i zdolnosci
d)wady i zalety z uzasadnieniem
e)ocena postaci

Mysle ze dostane najjj :)
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:00:16+02:00
1. Przedstawienie postaci
2. Wygląd zewnętrzny
3 . Cechy charakteru
4 . Hobby i zainteresowania.
5 . Ocena postaci .
1 5 1