Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:32:04+01:00
Przyczyny kryzysu Rzeczpospolitej

- o losach Polski decydowali magnaci
- ogromne zniszczenia wojenne
- częste zrywanie sejmu
- brak pieniędzy na wojsko
- Polska uzależniła się od Rosji
- źle funkcjonujące sądownictwo
2009-11-04T17:28:51+01:00
-osłabienie wojska
-zmniejszenie terytorium
-spadła liczba ludności
-częste przemarsze wojsk niszczyły miasta, handel i rzemiosło
-spadek wartości monety
- nieregularnie płacone podatki
- rosła nietolerancja wobec innowierców