Przebiegu reakcji wymiany .
a) chlorek cynku + .................. -> ................ + chlorek sodu
b) tlenek ołowiu(II) + .................->............. + tlenek węgla(IV)
c) ............... + siarczek baru -> siarczek potasu + ............
d) tlenek wodoru + ........... -> tlenek magnezu +...............
e)węgiel + .................. -> żelazo + tlenek.....................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:19:41+01:00
A) chlorek cynku + sód -> cynk + chlorek sodu
b) tlenek ołowiu(II) + węgiel->ołów + tlenek węgla(IV)
c) potas + siarczek baru -> siarczek potasu + bar
d) tlenek wodoru + magnez -> tlenek magnezu +wodór
e)węgiel + tlenek żelaza -> żelazo + tlenek węgla
6 4 6
2009-11-04T22:07:13+01:00
A) chlorek cynku + sód --> cynk + chlorek sodu
b) tlenek ołowiu(II) + węgiel-->ołów + tlenek węgla(IV)
c) potas + siarczek baru --> siarczek potasu + bar
d) tlenek wodoru + magnez --> tlenek magnezu +wodór
e)węgiel + tlenek żelaza --> żelazo + tlenek węgla
2 5 2