Prosze o dokładne (z sensem) przetłumaczenie tekstu
(Moon- księżyc), (will- 'll)

THE FUTURE IN SPACE
Interviewer Professor Stark and Professor Handy, welcome.
You are both experts in the future for space travel?
Prof Stark Well, I think within twenty years there will be a
space stationon the Moon.
Interviewer So soon? Willwe go to other planets, to?
Prof Stark Yes. we will. A space stationon the Moon will help
travel further into space. Fom the Moon astronauts
will travel to Mars.

Prof Handy I don't agree. People won't go to Mars
Interviewer Will they live on the Moon?
Prof Handy No, they won't.We'll probably build space station
on the Moon and Mars, but we'll use robots.
People will not live there.
Interviewer Why will we use robots?
Prof Handy It will be too dangerous for people.
Robots will be cheaper, too.


Prosze także (oznacze za najleprzą) napisać dodatkowo wymowe (jak sie wymawia)
Pilnie tego potrzebuje na ocene!

2

Odpowiedzi

2009-11-04T17:13:43+01:00
Redaktor Profesor Stark i prof Handy, witamy. Jesteś zarówno eksperci w przyszłości podróży kosmicznych? Prof Stark Cóż, myślę, że w ciągu dwudziestu lat nie będzie stationon powierzchni Księżyca. Interviewer tak szybko? Willwe iść na inne planety, do? Prof Stark Tak. Będziemy. Stationon powierzchni Księżyca pomoże dalszą podróż w kosmos. FOM astronauci księżyca podróży na Marsa. Prof Handy Nie zgadzam się. Ludzie nie pójdą na Marsa wywiad będą żyli na Księżycu? Prof
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:16:48+01:00
FUTURE IN SPACE
Wywiad prof Stark i prof Handy, witamy.
Jesteś zarówno ekspertem w przyszłości podróży kosmicznych?
Prof Stark: Cóż, myślę, że w ciągu dwudziestu lat nie będzie
stacji na powierzchni Księżyca.
Tak szybko? Więc my idziemy na inne planety, tak?
Prof Stark Tak. Będziemy. Stacja na powierzchni Księżyca pomoże w dalszej podróży w kosmos. FOM astronauci z MOON
będzie podróż na Marsa.

Prof Handy: nie zgadzam się. Ludzie nie pójdą na Marsa
Nie będą żyli na Księżycu.
Prof Handy Nie, nie. Będziemy budować prawdopodobnie stacje kosmiczne
na Księżycu i Marsie, ale będziemy używać robotów.
Ludzie nie będą tam mieszkać.
Dlaczego używamy roboty?
Prof Handy będzie zbyt niebezpieczny dla ludzi.
Roboty będą tańsze, o wiele.