Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:59:43+02:00
Cechy rycerza średniowiecznego:
-dobry chrześcijanin
-wierny, oddany Bogu, ojczyźnie, władcy i damie serca
-honorowy
-odważny, mężny (twardy, stanowczy, nieugięty, silny duchowo)
-sprawiedliwy
-szlachetny
-dbający o sławę
-szukający przygód
-mający szacunek dla kobiet, gotów do ochrony ich czci,
-liczyl sie najwazniej Bóg, Honor i Ojczyzna.
2010-04-13T16:16:07+02:00
-dobry chrześcijanin
-wierny, oddany Bogu, ojczyźnie, władcy i damie serca
-honorowy
-odważny, mężny (twardy, stanowczy, nieugięty, silny duchowo)
-sprawiedliwy
-szlachetny
-dbający o sławę
-szukający przygód
-mający szacunek dla kobiet, gotów do ochrony ich czci
-nigdy nie zawodzi zaufania
-zawsze dotrzymuje danego słowa (przysięgi)
-nie ucieka z pola bitwy
-śpieszył z pomocą potrzebującym
-pokonać o mogły tyko czary, które jednak starał się zwalczać modlitwą