Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:03:26+02:00
1.Książka tak jest autorską koncepcją odbioru klasycznego dzieła Homera. 2.Charakteryzuje się ona pięknem, bogactwem i atrakcyjnością, napisana jest klarownym, barwnym językiem. 3.Zawiera mnóstwo przygód, niesamowitych sytuacji, zaskakujących obrazów. 4.Jest ona lekturą dla dzieci,młodzieży i dorosłych.
1 5 1
2010-04-13T16:06:26+02:00
Przygody Odyseusza warto przeczytać. Dlatego że jest w kawał historii poprzez co się uczymy.Poznajemy tutaj kilka mitów a także uczymy się logiki i strategii. Uczymy się także wyjścia z trudnych sytuacji.
3 3 3