Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:03:42+02:00
Dnia 10.04.2010 roku około godziny 9:00 czasu polskiego, półtora kilometra od lotniska w rosyjskim Smoleńsku rozbił się prezydencki samolot (Tupolew)Tu-154. Na jego pokładzie znajdowały się najważniejsze osoby w państwie m.in: prezydent Lech Kaczyński, jego żona Maria Kaczyńska, wicemarszałkowie Sejmu Zbigniew Wasserman, Krzysztof Putra i Jerzy Szmajdziński oraz wielu posłów, przedstawicieli duchowieństwa i różnych organizacji.
Rzecznik MSZ, Piotr Paszkowski potwierdził, że tupolewem najprawdopodobniej leciało 96 osób i wszyscy zginęli.
1 2 1
2010-04-13T16:18:59+02:00
Poprostu co tu pisac. wielka tragedia . jezeli chcesz napisac to wejdz w neta i poszukaj

Dnia 10.04.010r o godz. 8.56 doszło do tragicznego wypadku samolotowego pod Smoleńskiem w Rosji w którym zgineli prezydent RP małżonka prezydenta oraz wielu posłów, senatorów, dostojników kościelnych, wojskowych, kombatantów, członków rodzin katyńskich którzy lecieli na obchody 70 rocznicy mordów katyńskich. Na pokładzie samolotu było łącznie 96 osób. Nikt nie przeżył tego wypadku. W Polsce oraz w innych państwach ogłoszono żałobę narodową która potrwa do piątku. Ze zródeł wynika że była to największa tragedia w historii w której zginęło tak wiele urzędników państwowych. Ze względu na żałobę narodową zostały odwołane imprezy sportowe i kurturalne. Pogrzeb ma się odbyć w niedzielę o ogodz. 14