Odpowiedzi

2010-04-13T16:04:51+02:00
Pc=2Pp +pb

Pp=3cm *4 cm = 12 cm kwadratowych
1dm= 10 cm
Pb= 2 * ( 4 * 10 ) + 2 * ( 3 *10)=80 + 60 = 140
Pc= 2 *12 + 140= 24 + 140 = 164 cm kwadratowych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:06:33+02:00
A = 4cm
b= 3cm
h= 1dm =10cm

Pc = 2Pp + Pb

Pp= a * b
Pp= 3* 4
Pp= 12cm²

Pb= 2 * a *h + 2 * b*h
Pb= 2* 4 * 10 + 2* 3 *10
Pb= 80 + 60 = 140 cm²

Pc= 2 * 12 + 140
Pc = 164 cm²
2010-04-13T16:18:00+02:00
A = 4cm
b= 3cm
h= 1dm =10cm

Pc = 2Pp + Pb

Pp= a * b
Pp= 3* 4
Pp= 12cm²

Pb= 2 * a *h + 2 * b*h
Pb= 2* 4 * 10 + 2* 3 *10
Pb= 80 + 60 = 140 cm²

Pc= 2 * 12 + 140
Pc = 164 cm²