Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:05:30+02:00
Dane:
Cała woda z akwarium = 34kg
Akwarium z połową wody = 19kg
Połowa wody w akwarium waży = 34kg - 19kg = 15kg
Puste akwarium = 19kg - 15kg = 4kg

Odp: Puste akwarium waży 4kg.
2010-04-13T16:08:08+02:00
Cała woda z akw.- 34kg
Akwarium z połową wody -19kg

Połowa wody w akwarium waży
34kg - 19kg = 15kg


Puste akwarium = 19kg - 15kg = 4kg