Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:12:52+02:00
966-chrzest polski
1000-zjazd w Gnieźnie
1025-koronacja Chrobrego
1226-sprowdzenie krzyżaków
1364-uniwerk Krakowski
1385-unia Polski z Litwą
1400-uratowanie uniwerku Jagielońskiego
1410-bitwa pod Grunwaldem
1450-wynalezienie druku
1473-narodziny Mikołaja Kopernika
1525-hołd pruski
1543-śmierć Mikołaja Kopernika
1572-śmierć Zygmunta Augusta
1683-bitwa pod Wiedniem
1 5 1
2010-04-13T16:12:56+02:00
Jesli to maja byc rozne daty to prosze:
622r- ucieczka Mahometa z Mekki do Medyny
966r- chrzest Polski <Mieszka I>
753r. p.n.e. - umowna data założenia Rzymu
800r koronacja Karola Wielkiego na cesarza
632- smierc Mahometa
45r. p.n.e- wprowadzenie kalendarza Juliańskiego
1000r-zjazd w Gnieźnie
1025r-koronacja Chrobrego
1226r-sprowdzenie krzyżaków
753r. p.n.e. - umowna data założenia Rzymu
1364r-uniwerk Krakowski
1385r-unia Polski z Litwą
1400r-uratowanie uniwerku Jagielońskiego
1410r-bitwa pod Grunwaldem
1450r-wynalezienie druku
1473r-narodziny Mikołaja Kopernika
1525r-hołd pruski
1543r-śmierć Mikołaja Kopernika
1572r-śmierć Zygmunta Augusta
1683r-bitwa pod Wiedniem
476r upadek cesarstwa Zachodnio-rzymskiego
1 5 1