Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:08:45+02:00
Rozciągłość południkowa
54stopnie 50minut N -49stopni 00 minut N=5stopni 50 minut N

rozciągłość równoleżnikowa
24stopnie 09minut E-14stopni 08 minut E= 10 stopni 01 minut E

liczę na naj
  • Użytkownik Zadane
2010-04-13T16:11:20+02:00
Rozciągłość południkowa:
54stopnie i 50 minut-49 stopni=5 stopni i 50 minut tj.649 km
rozciągłość równoleżnikowa:
24 stopnie i 8 minut-14 stopni i siedem minut=10 stopni i 1 minuta tj.689 km


licze na naj ;P