Odpowiedzi

2009-11-04T16:22:44+01:00
Tydzień ma 7 dni więc 7*7=49
wakacje od 1 lipca majo 62dni więc 62-49=13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:24:17+01:00
Lipiec - 31 dni
sierpien 31 dni
w sumie 62 dni

7*7=49
62 - 49=13 dni
PO wypoczyunku nad morzem dzieci będą miały 13 dni do końca wakacjii
2009-11-04T16:35:02+01:00
13 , bo jeżeli pojechali 1 lipca i będą tam przez 7 tygodni [ 7 dygodni to 49 dni ] , to wyjdzie na to że będą tam do 18 sierpnia , a więc 13 dni zostanie do końca sierpnia .;d .