Odpowiedzi

2010-04-13T16:08:06+02:00
W mojej pielęgnuje się tradycje, np.
-chodzenie na pasterkę
-święcenie całą rodziną pokarmów
-Iść do kościoła całą rodziną co niedziela
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:08:43+02:00
Większosc ludzi nie ma , to znaczy nie prowadzi zadnych tradycji,

np. ludzie moga w jeden dzien tygodnia chodzic na cmentarz aby pomoglic sie za swoich bliskich
4 3 4
2010-04-13T16:09:52+02:00
Wiadomo, że to zależy od Twojej rodziny, ale możesz np napisać:
- co tydzień odwiedzamy babcie i dziadka
- odwiedzamy groby naszych krewnych
- w każdą niedzielę jemy wspólnie obiad
- raz w tygodniu wychodzimy an wspólny spacer
- co roku jeździmy na wspólne wakacje
I jeszcze inne, ale tak jak mówiłam to zależy od Twojej rodziny.

Mam nadzieję, że pomogłam
6 4 6