Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:24:36+01:00
Spartańskie warunki - bardzo ubogie, ciężkie warunki
powrócić z tarczą - wygrać
mówić lakonicznie -mówić krótko, zwięźle i na temat, nie rozgadywać się, nie marnować słów
11 4 11
2009-11-04T16:25:06+01:00
B)mówić lakonicznie- mówić zwięźle, krótko i na temat, nie rozgadywać się, nie marnować słów
c)Wrócić z tarczą - przegrać, ponieść porażkę.
7 2 7
2009-11-04T16:25:05+01:00
A warunki niedpowiednie bardzo ubogo wyposarzone ogółem bardzo cięzko życ w takich warunkach
b mówić oszczednie (malo słow)
c wygrac
4 4 4