In Your notebok Write postcard to na friend about you activity. Tu chodzi o cos żeby opisać obóz wakacyjny czy coś. mógłby mi ktoś napisać rozwiązanie tego zadania plis!!! Więcej informacji w ćwiczeniach dla klasy 6 szkoły podstawowej "Sky" Takie jasne zielone!!! ;*;*;;**;*;*;*;Prosze was bardzo!!! bo ja angielskiego nie czaje za bardzo

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:40:36+02:00
Masz napisać kartkę pocztową do przyjaciela z obozu.

--
Dear Julia!
Greetings from the camp.Very much I here like him. We are sleeping in the forest under tents. They are waking us up very early in the morning, therefore I am sleepy . There are very much weather, is sunny and hot. About 6 o'clock in the morning we must run . It is a pity that there is no you here.

Your Daria

Droga Julio!
Pozdrowienia z obozu. Bardzo mi się tu podoba. Śpimy w lesie pod namiotami. Budzą nas bardzo wcześnie rano, dlatego jestem niewyspana. Jest tu bardzo łądna pogoda, jest słonecznie i gorąco. O 6 rano musimy biegać. Szkoda że Ciebie tu nie ma.

Twoja Daria

:]
2010-04-13T21:41:43+02:00
Hi ... ,

The camp I went to is great! The staff is really nice and I met a lot of new friends. The weather is lovely and sunny, we do a lot of fun games and activities. Greetings from ...