Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:42:13+01:00
100+107= 207

207--- 100 %
107--- x%

x= 51,7 %

Odp. Nie, kobiety nie stanowia wiecej niz 52 %wszystkich mieszkancow Polski.
7 4 7
2009-11-04T16:52:51+01:00
P - procent wszystkich mieszkańcow w Polsce jaki stanowią kobiety
100% = 107 + 100 = 207
207 * p / 100 = 107
207p = 10700

p ≈ 51,7

odp: Nie, kobiety nie stanowia wiecej niz 52% wszystkich mieszkancow Polski.
7 4 7