1.które z wymienionych substancji są substanciami czystymi, a które mieszaninami :
a. ozon,
b. mosiądz,
c. złoto jubilerskie,
d. benzyna,
e. węgiel aktywny

zad. 2
podaj nazwy następujących tlenków:
a. Cr2O3 -
b. SnO -
c. SnO2 -
d. CuO -
e. Cu2O -
f. Bi2O3 -
g. Bi2O5 -

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:21:08+02:00
Zad. 2
1) tlenek chromu (III)
2) tlenek cyny (II)
3) tlenek cyny (IV)
4) tlenek miedzi (II)
5) tlenek miedzi (I)
6) tlenek bizmutu (III)
7) tlenek bizmutu (V)
____________________
umiem tylko to, tego pierwszego nie wiem ;)
1 5 1
2010-04-13T16:30:14+02:00
Zad2
a) tlenek chromu(III)
b) tlenek cyny
c) tlenek cyny (IV)
d) tlenek miedzi(II)
e) tlenek miedzi (I)
f)tlenek bizmutu(III)
g)tlenek bizmutu (V)
w 1 zad mieszanina jest złoto jubilerskie,mosiądz..dalej niestety nie wiem