Uzupełnij.
a) gdyby sokół mógł lecieć z prędkością 120km/h to pokonywałby:
- w ciagu jednej godziny ...Metrów.
- w ciągu jednej MINUTY ....Metrów
- w ciągu 1 SEKUNDY ... metrów.

b) gdyby sprinter mógł biec stale z prędkością 10m/s to pokonywałby:
- w ciagu jednej minuty ... metrów
- w ciagu 1 godziny... metrów
- w ciągu 1 godziny... kilometrów


Zatem: 10m/s ..... m/min .... m/h .... km/h.

2

Odpowiedzi

2009-11-04T16:31:04+01:00
A) gdyby sokół mógł lecieć z prędkością 120km/h to pokonywałby:
- w ciagu jednej godziny 120000 Metrów.
- w ciągu jednej MINUTY 2000 Metrów
- w ciągu 1 SEKUNDY 33.(3) metrów.

b) gdyby sprinter mógł biec stale z prędkością 10m/s to pokonywałby:
- w ciagu jednej minuty 600 metrów
- w ciagu 1 godziny36000metrów
- w ciągu 1 godziny36 kilometrów


Zatem: 10m/s 600m/min 36000 m/h 36 km/h.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:39:06+01:00
A)
-120km/h=120000m/h
-120000m:60=2000m/min.
-2000:60=ok. 33m/sek.

b)
-10m×60=600m/min.
-600m×60=36000m/h
-36000:1000=36km/h
1 5 1