Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:16:14+02:00
Ponieważ inni też mają prawo cieszyć się zdrowiem, a my powinniśmy cieszyć się ich szczęściem.
1 3 1
2010-04-13T16:16:35+02:00
Mamy się troszczyć o zdrowie i zycie innych ,ponieważ oni nas potrzebują i czekają na naszą pomoc. Bóg chce żebyśmy nieśli pomoc wszystkim ludziom. Musimy im pomagać ,bo takie zachowanie jest godne pochwały i bezinteresowne. Jeśli pomożemy innym ludziom oni też nam się odwdzięczą.
1 3 1