Odpowiedzi

2010-04-13T16:17:58+02:00
A = 1,3 m = 13 dm
b = 0,8 m = 8 dm
H = 60 cm = 6 dm
V = a * b * H
V = 13 * 8 * 6
V = 768 dm sześciennego (l)
3/4 * 768 l = 576 l
odp: 567 litrów wody
1 1 1
2010-04-13T16:18:34+02:00
A=1,3m=13dm
b=0,8m=8dm
c=60cm=6dm
V=a*b*c
V=13*8*6
V=624dm sześciennego (l)
2/3*624l=416l
odp: 416 litrów wody
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:21:08+02:00
60cm:3=20cm
1.3m=130cm=13dcm
0.8m=80cm=8dcm
40cm=4dcm
V=13dcm×8dcm×4dcm=104dcm²×4dcm=416dcm³
416dcm³=416l