Odpowiedzi

2010-04-13T16:19:43+02:00
Serdecznie zapraszam wszystkich moich kolegów i koleżanki na wspaniały piknik w ... pod Czereśnią. Jest ona duża, pięnie opsypana kwiatami, rosnąca na niewielkim wzniesieniu za miastem.
Na uczcie będą m.in: ciasto jablkowe, babeczki, napoje oraz wiele innych smakołyków!zapraszam na wskazane miejsce na godz.15.30

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:23:37+02:00
Zaproszenie
Mam zaszczyt was zaprosić na piknik z okazji początku lata.
Odbędzie się on w Wadlewie za moim domem (nr.18) dnia.22.06.2010 r o godz.15.00 pod dużą , pnącą się ku górze czereśnią, z której bez mojej gody będziecie mogli podjadać pyszne,soczyste czereśnie.Na pewno nie zabraknie zabaw oraz dużo muzyki.

Zapraszam....Monika
4 3 4