Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:31:38+01:00
Duże zaludnienie:
-dobry klimat
-dostęp do wody pitnej
np.kraje Europy

Małe zaludnienie:
-niesprzyjający klimat
-brak pracy,mieszkań
np.Grenlandia,Antarktyda

Ok. 40%
2009-11-04T17:24:34+01:00
Duże zaludnienie

wsch. wybrzeże chińskie
dolina Gangesu
delta Nilu
wyspa Jawa

małe zaludnienie

Grenlandia
wyż. Tybetańska
Sahara
Antarktyda

mniej niż 40%