Odpowiedzi

2010-04-13T16:22:14+02:00
Wyśmiewanie się z innych z powodu ich:
- koloru skóry i włosów
- sposobu ubierania
- ich zachowań spowodowanych chorobą
1 5 1
2010-04-13T16:22:55+02:00
Wyśmiewanie się z osób różniacych się od nas wyglądem.
Niestosowne zachowanie w kosciele. np.gadanie,kręcenie się itp.
Brak szacunku w stosunku do starszych osób.


2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:50:08+02:00
- przeklinanie
- obrażanie
- obgadywanie
- wyzwiska
-bójki
- rozmowa w czasie lekcji lub w ważnym miejscu
- brak szacunku wobec starszych

nie postarałam się ale nadal licze na naj :)
POZDRAWIAM