Na podstawie rozdziału z podręcznika uzupełnij zdania.
Japonia jest położona na kilkunastu dużych....
Stolicą Japonii jest....
Japonia leży na granicy dwóch......
w związku z czym dochodzi tam często do ......
i wybuchów .......

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:22:28+02:00
Japonia jest położona na kilkunastu dużych wyspach .
Stolicą Japonii jest Tokio.
Japonia leży na granicy dwóch płyt tektonicznych , w związku z czym dochodzi tam często do trzęsień ziemi i wybuchów wulkanów.
36 4 36
2010-04-13T16:22:29+02:00
Wyspach
Tokio
wulkanów
trzęsień ziemi i wybuchów wulkanów
16 3 16