Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:24:39+02:00
P=1/2a*h
a=10
c=26
h=?

z tw.pitagorasa
a²+h²=c²
h²=c²-a²
h²=676-100
h=√576
h=24

P=5*24
P=120cm²

Liczę na naj...
2010-04-13T16:31:07+02:00
A=26
b=10
p=?
a²=b²+c²
a²-b²=c²
676-100=c²
576=c²
c=√576
c=24
p=½bh
p=½10*24
p=120

2010-04-13T16:31:45+02:00
X- NN przyprostokątna
26²=10²+x²
676=100+x²
676-100=x²
576=x²
x=√576
x=24


WZÓR NA POLE a²√3:4

24² * √3 : 4 = 576 *1.7 :4 = 979 :4 = 244.75
Odp. Pole tego ******* wynosi 244.75 jednostek kwadratowych