Odpowiedzi

2010-04-13T16:25:52+02:00
Desing
double-decker bus - autobus piętrowy
memorise - uczyć sie na pamieć
2010-04-13T16:26:49+02:00
Chyba na polski;p

desing-projekt
double-decker bus-piętrowy autobus
memorise-zapamiętać

nie wiem czy dobrze ale raczej dobrze ;D;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:27:56+02:00
Desing ? A Nie Design ? Jeśli tak to to oznacza projekt w dość szerokim znaczeniu.
Double-Decker Bus - autobus piętrowy.
Memorise - nauczyć się czegoś na pamięć.

Mam nadzieję, że się przydałam :)