Odpowiedzi

2009-11-04T16:33:52+01:00
- gdzie środowisko nie jest zanieczyszczone
- daleka od rzek lub mórz/oceanów (niebezpieczeństwo powodzi)
- z dala od lasów (niebezpieczeństwo pożaru)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:35:48+01:00
Około 30% mieszkańców Ziemi skupiona jest w państwach południowej i południowo-wschodniej Azji - Indiach, Indonezji i Pakistanie. Dalsze 25% to mieszkańcy Chin i Japoni. Pozostałe największe skupiska ludzkie znajdują się w Ameryce Północnej i Europie.
  • adas
  • Rozwiązujący
2009-11-04T16:35:59+01:00
Antarktyda- poniewaz jest tam zbyt zimno
w brazylii nad amazonka- poniewaz jest tam las rownikowy w ktorym nie da sie osiedlic
tam sie nie osiedla aha i jeszcze na pustyniach ;)