Odpowiedzi

2010-04-13T16:27:53+02:00
Możesz napisac tak :
Przez plotkowanie bardzo dużo ludzi sie kłóci i taak właśnie było ze mną przez Plotki które roznosiła złośliwa kolezanka pokłóciłam się z kolezankami a tee plotki nie były prawda .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:32:05+02:00
Na twoim miejscu napisałabym to mniej więcej tak:

Niedawno byłam z moimi najlepszymi przyjaciółmi na spacerze w parku. Spotkaliśmy tam kilka dziewczyn z mojej szkoły. Wydawały się jakieś dziwne, patrzyły się na nas jak byśmy im coś zrobili, po czym zapytały się nas czy to prawda, że ostatnio na imprezie u 'Tomka' wybiliśmy szybę. Zaprzeczyliśmy, bo przecież to nie prawda. Następnego dni, gdy poszłam do szkoły kilka osób zaczeło mi dokuczać. Domyśliłam się, że chodzi o szybę. Nie wiedziałam co zrobić. Mimo tego, że w środę wszystko się wyjaśniło, że to Jacek z przeciwnej klasy wybił szybę, to do tej pory czuję się dziwnie. Mam wrażenie że kżdy się na mnie patrzy. No pewnie na wskutek tej plotki.;D