8cm 5 mm = cm
13mm = ... cm
32cm = ... m
2 m 35 cm = ... m
3 m 4 cm = ... m
28 cm = ... dm
145m = ... km
1km 1 m = .. km
115 cm = ... m
50 cm = ... m
73cm = ... m
0,4 m = ... dm
2,7 dm = ... cm
0.07 m = ...cm
0,25 m = ...cm
0,3 m = ... cm
1,5 m = ... cm
0,125 km = ... m
0,83 km = ... m

3

Odpowiedzi

2010-04-13T16:28:32+02:00
8cm 5 mm = 8,5cm
13mm = 1,3cm
32cm = 0,32m
2 m 35 cm = 2,35 m
3 m 4 cm = 3,04 m
28 cm = 2,8 dm
145m = 0,145 km
1km 1 m =1,001 km
115 cm = 1,15 m
50 cm = 0,5 m
73cm = 0,73 m
0,4 m = 4 dm
2,7 dm = 27 cm
0.07 m = 7cm
0,25 m = 25cm
0,3 m = 30cm
1,5 m = ... cm
0,125 km = 125 m
0,83 km = 830 m
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:30:20+02:00
8,5cm
1,3cm
0,32m
2,35m
3,04m
2,8dm
0,145km
1,001km
1,15m
0,5m
0,73m
4dm
270cm
7cm
25cm
30cm
150cm
125m
830m
1 5 1
2010-04-13T16:31:55+02:00
8cm5mm=8,5 cm
13mm= 1,3 cm
32cm = 0,32m
2 m 35 cm = 2,35 m
3 m 4 cm = 3,04 m
28 cm = 2,8 dm
145m = 0,145 km
1km 1 m = 1,001 km
115 cm = 1,15 m
50 cm = 0,5 m
73cm = 0,73 m
0,4 m = 4 dm
2,7 dm = 27 cm
0.07 m = 7 cm
0,25 m = 25 cm
0,3 m = 30 cm
1,5 m = 1500 cm
0,125 km = 125 m
0,83 km = 830 m