Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:33:40+02:00
A.)2x>9-1
2x>8 :2
x>4
b.)x >7-10
x>-3
c.)5x<3,5+1,5
5x<5 :5
x<1
d.)-6x>18 :(-6)
x< -3
e.)-4x-6>6
-4x>6+6
-4x>12 :(-4)
x<3
f.)0,4(6-6x)>0,4 *10
4(6-6x)>4
24-24x>4
-24x>4-24
-24x>-20 :(-24)
x<20/24
6 3 6
2010-04-13T16:34:56+02:00
A. 2x>9-1
2x>8 /:2
x>4
b.x≥7-10
x≥ -3
c.5x<3,5+1,5
5x<2 /:5
x<0,4
d.-6x>18 /:(-6)
x<-3
e.-4x-6≥6
-4x≥12 /:(-4)
x_<-3
f.2,4-2,4x>0,4
-2,4x>0,4-2,4
-2,4x>-2 /:(-2,4)
x<5/6
4 3 4
2010-04-13T16:36:13+02:00
A) 2x + 1 > 9I -1
2x>8I/2
x>4

10 + x ≥ 7 I -10
x≥-3

c) 5x - 1,5 < 3,5 I +1,5
5x< 5I/5
x<1

d) - 6x >18I/-6
x<-3

e) -2( 2x + 3 ) ≥ 6
-4x-6≥6I+6
-4x≥12I/-4
x_<-3



f.2,4-2,4x>0,4
-2,4x>0,4-2,4
-2,4x>-2 /:(-2,4)
x<5/6
1 1 1