Odpowiedzi

  • Olqs
  • Rozwiązujący
2010-04-13T16:30:24+02:00
Owoce zawierają wiele witamin i substancji odżywczych, a nie posiadają nie zdrowych tłuszczy
1 4 1
2010-04-13T16:30:38+02:00
Jedzenie owoców jest bardzo zdrowe poniewarz zawierają dużo witamin a cókierki nie posiadaja żadnych witamin i mozna sie przez nie nabawić cukszycy.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:31:53+02:00
Owoce są zdrowsze od cukierków, bo owoce mają witaminy a cukierki psują zęby
1 4 1