Odpowiedzi

2009-11-04T16:51:11+01:00
Jam Chrzciciel taki nie wysoki i nie niski.
Nosił ubrania ze skóry niedźwiedzia.
Chrzcił nad rzeką.
Jezusa ochrzcił w rzece.
I pan Jezus wstąpił z nieba jako postać gołębicy.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:00:09+01:00
Jan chrzciciel-Wzywał do pokuty i nawrócenia. Prorok prowadził surowe i proste życie np: Nosił odzienie z sierści wielbądziej. Jego pokarmem była szarańcza i miód leśny (podobno) . Żył na pustkowiu. W ten sposób przygotowywał się do służby nadchodzącemu Mesjaszowi. Był wielkiej wiary.
Jan ganił za grzechy, upominał i wzywał do zmiany życia. Stracił życie, przez ścięcie głowy.
1 5 1