Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:40:42+02:00
Okno na świat - cos, co daje wiedze o życiu ludzi w innych krajach, coś co umożliwia kontakt ze światem

chodzić od okna do okna - starać sie zobaczyć, co się dzieje na zewnątrz (budynku); drugie znaczenie: odwiedzać kolejno ludzi w kolejnych domach, najczęściej po prośbie (żebrać)

zaglądać w czyjeś okna - byc ciekawskim, starac sie dowiedziec, co się dzieje u innych w domu

włazić drzwiami i oknami - tłumnie, ze wszystkich stron, byle się dostac do środka

4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2010-04-13T19:41:33+02:00
Okno na świat- patrzeć na świat
chodzić od okna do okna- chodzić w kółko niecierpliwić się
włazić drzwiami i oknami- niewiem akuraat
zaglądać w okna- patrzeć czy ktoś nie jedzie czekać na kogoś

to na górze przedemną jest ściągnięte z neta
2 4 2