Mam do napisania charaterystyke kazdego z bochaterow utworu ,,Kamienie na szaniec". Praca jest dosc prosta, bo trzeba po myslniku, i tak z pol strony o kazdym z nich.. tzn imie i nazwisko, wyglad wewnetrzny i wyglad zewnetrzny, w takich myslnikach..

Zoska
-
-
-
-
-

Rudy
-
-
-
-
-
Alek
-
-
-
-
-
-
-

Im wiecej punktow, tym wiekrze szanse na naj ;). Z gory wieeeeeelkie dzieki ;) (To na jutro. Jak mi ktos to odrobi jutro rano zglaszam jako spam)

2

Odpowiedzi

2010-04-13T16:44:40+02:00
Rudy:
wygląd:
-piegowata twarz,
-rude włosy
uzdolnienia, zainteresowania:
-talenty artystyczne
-zamiłowanie do majsterowania
-zainteresowania kulinarne
cechy osobowości:
-refleksyjna natura(istotnymświatembył swiat ucuc i mysli, zycia wewnetrznego)
-ambicja
-chęć samodoskonalenia się np. nauczenie sie tańca w 3 miesiące

Alek:
wyglad:
-dryblas
-wysoki
-szczupły
-o płowej czuprynie
-usmiech na twarzy
zainteresowanie, uzdolnienie"
-zamiłowanie do narciarstwa
- zaciecie przywódcze
cechy osobowosci:
-łatwo wpadał w zachwyt
-chłodne opanowanie nad sobą w chwilach waznych
-tęsknota do niecodzienności

Zośka:
wygląd:
-dziewczeca uroda
- delikatna cera
-regularne rysy
-jasnoniebieskie spojrzenie
-złociste oczy
uzdolnienia, cechy charakteru:
-idealny przywódca
-wyrózniał się w strzelnictwie i hokeju
-ambicja
-dobry organizator
cechy osobowosci:
- w dzieciństwie bał sie wody
-nie narzucał innym własnej woli
może coś z tego wybierzesz:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:46:36+02:00
Zośka
- Tadeusz Zawadzki(1921- 1943)
-harcmistrz
-podporucznik Ak
- dziewczęca uroda
-jasnoniebieskie oczy
-delikatna cera
-regularne rysy
-złote włosy
-dziewczęcy uśmiech
- subtelne palce u rąk
- zdolny, wybitny, inteligentny, spokojny, opanowany, zaradny, pomocny, zorganizowany

Rudy
-Jan Bytnar(1921- 1943)
- piegowata twarz
- rude włosy
-inteligentny wyraz twarzy
-drobny
-szczupły
-sprężysty
-silny
-odważny, inteligentny, rozważny, uczuciowy, marzycielski, odpowiedzialny, zdolny, uparty, patriotyczny, pomysłowy, nie bał się śmierci, silny, ryzykowny, koleżeński

Alek
- Aleksy Dawidowski(1920-1943)
-wysoki
- szczupły
-niebieskooki
- miał płową czuprynę
- urodzony przywódca
zawsze uśmiechniety
-opanowany, rozsądny
-czy=uły, stanowczy, przebiegły, energiczny, odważny