Odpowiedzi

2009-11-04T16:36:55+01:00
- oddawał się modlitwie i umartwieniom
- wyrzekał się swej własności
- traktował życie na Ziemii jako przygotowanie do życia wiecznego
Najlepsza Odpowiedź!
  • Coca
  • Rozwiązujący
2009-11-04T16:37:53+01:00
Średniowieczny asceta dobrowolnie ogranicza swoje potrzeby w celu doskonalenia wewnętrznego. Rezygnuje z własnych potrzeb, odsuwa się od ludzi, doskonali swoje wnętrze. Rozdaje swój majątek biednym i sam staje się żebrakiem.