Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:36:22+02:00
1/2 = 0,5
3/5=0,6
7/50=0,14
3/4=0,75
1/8=0,125
13/20=0,65
7/25=0,28
111/500=0,222
21/200=0,105
4/250=0,016
7 3 7
2010-04-13T16:36:25+02:00
5/10=0,5

6/10=0,6

0,14

0.75

0.375

0,65

0,222

0,105

0,16
4 2 4
2010-04-13T16:38:32+02:00
1/2= 5/10= 0,5
3/5= 6/10= 0,6
7/50 =14/100= 0,14
3/4= 75/100= 0,75
1/8= 125/1000= 0,125
13/20= 52/100= 0,52
7/25= 28/100 = 0,28
111/500= 222/1000= 0,222
21/200= 105/1000= 0,105
4/250= 16/100= 0,16
14 4 14