Odpowiedzi

2010-04-13T16:43:56+02:00
1)20x+20-28x-36>28x+12-20x-5=
=-8x-8>8x+7/+8=
=-8x>8x+15/-8x=
=16x>15/x
x=15/16
2)36-96x-72+81x=132-77x-8+72x
-36-15x=204-5x/+36
-15x=240-5x/+5x
-10x=240/-10
x=-24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:48:13+02:00
5(4x+4)-4(7x+9)>4(7x+3)-5(4x+1)
20x+20-28x-36>28x+12-20x-5
20x-28x-28x+20x>-5+12+36-20
-16x>23
16x<23 /:16
x<1,4


12(3-8x)-9(8-9x)=11(12-7x)-8(1-9x)
36-96x-72-81x=132-77x-8-72x
-96x-81x+77x+72x=-8+132+72-36
-28x=160 /:(-28)
x=5,7


Właściwie to nie niem, czy jest dobrze, ale mam nadzieję, że tak ;)
Pozdrawiam ;*