Odpowiedzi

2010-04-13T16:38:33+02:00
1(2)+2(2)+3(2)+4(2)+5(2)+6(2)+7(2)+8(2)+9(2)+10(2)=
=1+4+9+16+25+36+49+64+81+100=385
1 5 1
2010-04-13T16:38:55+02:00
1 kw = 1
2 lw = 4
3 kw = 9
4 kw = 16
5 kw = 25
6 kw = 36
7 kw = 49
8 kw = 64
9 kw = 81
10 kw = 100
kw - do kwadratu
385
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:42:18+02:00
1+4+9+16+25+36+49+64+81+100=385
Liczba jedności 5
Nie wiem czy o to chodzi ale jak tak to się ciesze
1 5 1