Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:36:52+02:00
Wystawa pt. " wiosna w szkole " jest bardzo twórcza i malownicza. Oddaje ono piękno tego co jest w rzeczywistości.
2010-04-13T16:40:37+02:00
I znów wszystko rodzi się na nowo... Co roku jesteśmy świadkiem rodzącego sie życia. Doceniamy piękno kwiatów, drzew, awszechogarniająca zieleń wlewa w nasze serca radość. Dziękuję, że mi tę urodę świata prybliżyliście, że mogę podziwiać ją waszymi oczami, odkryć ją na nowo.
Krzysztof

nie wiedziałam czy tematem jest wiosna, czy wiosna w szkole( pisałam na pierwszy, więc nie wiem czy o to Ci chodziło)