Uzupełnij zdania:
Telekomunikacja jest dziedziną nauki zajmującą się przekazywaniem na odległość ..................................Obejmuje następujące działy:....................................................... Radiofonia zajmuje się przesyłaniem................................ za pomocą fal............................................... Dziedzina telekomunikacji zwana...................... służy do przesyłania na odległość obrazu również z wykorzystaniem fal. ......................... zaś zajmuje się przesyłaniem na odległość znaków pisma, a telefonia przsyłaniem............................. Wykrywaniem obiektów w przestrzeni i ich lokalizacją zajmuje się................................

Proszę o pomoć...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:01:06+02:00
Telekomunikacja jest dziedziną nauki zajmującą się przekazywaniem na odległość 3m odbiornika .Obejmuje następujące działy:telefonię,telegrafikę,radiotelekację,radiofonia,telewizję oraz telefony komórkowe. Radiofonia zajmuje się przesyłaniem informacji. za pomocą fal z nadajnika do odbiornika. Dziedzina telekomunikacji zwana telemetrą służy do przesyłania na odległość obrazu również z wykorzystaniem fal.telefonia komórkowa zaś zajmuje się przesyłaniem na odległość znaków pisma, a telefonia przsyłaniem na odległóść mowę. Wykrywaniem obiektów w przestrzeni i ich lokalizacją zajmuje się telewizja.

POZDRO;)
7 4 7
2010-04-13T17:11:11+02:00
Informacji
sugnału
radioaktywnych
telewizja
radioaktywnych
internet
6 2 6