Odpowiedzi

2010-04-13T16:42:30+02:00
Dla nas może być przewodnikiem do Boga modlitwa , ponieważ przez nią porozumiewamy się z Bogiem i poszeżamy naszą wiare . Przez modlitwe możemy porozmawiać z Bogiem o swoich problemach rodzinnych i prywatnych .
Modlitwa jest bardzo ważna dla chrześcijństwa .


Mam nadzieje że pomogłam ;)



Powodzonka ;]
3 2 3
2010-04-13T16:44:43+02:00
Przewodnikiem do Boga mogą być katecheci oraz księża ponieważ mówią nam podczas mszy śm. oraz lekcji katechezy jak mamy się zachowywać,co robić by trafić po Pana Boga.
Przewodnikami mogą być dla nas dzieci również rodzice,dziadkowie(rodzina).Oni mówią nam aby być dobrym dla innych,pomagać im.
:)
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:47:24+02:00
Przewodnikiem w drodze do Boga może być wiele osób.jedną z nich jest ksiądz, który w kościele, podczas kazania daje nam wiele wskazówek, jak można osiągnąć życie wieczne.kolejną osobą jest katechetka, która podczas lekcji religii zbliża nas do Boga.przewodnikiem mogą być także nasi rodzice, którzy są dla nas wzorem do naśladowania.
2 3 2