Odpowiedzi

2009-11-04T16:38:56+01:00
Kość promieniowa jest poskręcana.

Człowiek jest ssakiem z najlepiej rozwiniętym mózgiem.

Rozprawa się nie odbyła, bo sędzia nie przybył na czas.

Kolonia w Polsce, położona w województwie świętokrzyskim, w powiecie jędrzejowskim, w gminie Wodzisław to Nowakówka.

Białystok jest pięknym miastem.
2009-11-04T16:39:32+01:00
Moja koś jest złamana.
Człowiek jest istotą ludzką.
Sędzia jest jednym z zawodów.
Białystok to miejscowośc w ktorej mieszkam.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:45:07+01:00
Pierwszy człowiek zwany jest australopitkiem .
Za godzinę sędzia wyda wyrok w sprawie dwóch grożnych przestępców.
Białystok to wspaniałe polskie miasto
Janek upadł na schodach i złamał kość ogonową