Odpowiedzi

2010-04-13T16:43:36+02:00
1.Trzeba - po spółgłosce prawie zawsze RZ
2.wróbelek - WYJĄTEK
3.gdańszczanin - gdzie tu trudność ort.. ?
4.gżegżółka - WYJĄTEK !
5.niedaleko - z przysłówkami się pisze razem
6.nie najgłośniej
7.harmider - wyjątek
8.alei - mnoga na końcu i.
9.marynarz - zawody się pisze zawsze na końcu RZ
10.Chorzów - WYJĄTEK.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:45:02+02:00
1) po spółgłosce "t" piszemy rz
2) pisownia do zapamietania
3) mieszkańców miast piszemy mała literą
4)pisownia do zapamietania
5)nie z przysłówkami piszemy razem
6)przysłówki w stopniu najwyższym piszemy mała literą
7)głosny wyraz
8)
9)rzeczownik zakończony na -arz
10) wyraz zakończonu na -ów