Odpowiedzi

2010-04-13T16:53:03+02:00
Wszyscy politycy byli niemile zaskoczeni oraz zszokowani. Pomimo częstych sporów jakie toczyły się pomiędzy politykami, każdy napewno nie mógł w to uwierzyć i zrobiłby wszystko, aby wrócić życie prezydentowi Lechowi Kaczyńskiemu, jego żonie Mari oraz innym politykom. Wciąż nikt nie może uwierzyć, że samolot prezydencki z ważną polską załogą na pokładzie rozbbił się w tak tragiczny sposób.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T17:06:56+02:00
•W Parlamencie Polskim ucichły spory polityczne zamiast tego panuje tam atmonsfera pojednania. Wszystkie partie i kluby stały się LUDZMI którzy żałują tego co się stało. W tej tragedii zgineło dużo posłów z Pis-u jednak Pis nie jest oburzony i nie boi się przejęcia władzy przez inne partie bo wie że wszyscy stracili prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Politycy żałują a nie pchają się do władzy. Litwa ogłosiła 3 dniową żałobę oraz umożliwienie pisania polskimi literami na Litwie. Rosja szczerze współczuje polakom. Te zdarzenia Katyń i Katastrofa w Smoleńsku teraz mają szanse uczynić coś dobrego mianowicie połączyć Rosję i Polskę.
• Brazylia 3 dniowa żałoba
• Czechy 1 dzień żałoby
• Rosja 1 dzień żałoby
• Francja 1 dzień żałoby
• Hiszpania 1 dzień żałoby
• Gruzja niewiem XD ale Lech Kaczyński był dla nich bardzo ważny
• USA 1 dzień ---- Barrack Obama: "W takich chwilach wszyscy jesteśmy Polakami"
• Litwa 3 Dni !!!

Reszty niewiem ale jeszcze pare kraji było...
1 1 1