Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:45:38+02:00
-wyrzucanie śmieci,
-trujące substancje,
-spaliny samochodowe,
-pożary lasów,
-hutnictwo,
-produkcja energii,
2010-04-13T16:46:31+02:00
- ludzie wysypują tam różne śmieci, odpady itp.
- Wpuszczają tam ścieki
- Palą ogniska
- Urządzają imprezy po, których też nie zostaje za cudowny porządek
2010-04-13T16:58:48+02:00
-wywóz smieci do lasow
-smeicenie w lesie
-pozary
-