Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:56:55+02:00
10.04.10r dzien 1
godz.10.00

Przed chwilą dowiedzialam się o czyms potwornym.Nasz kochany prezydent zginął w katastrofie lotniczej.po samolocie zostaly tylko szczątki; ( Teraz slowo "katyń będzie miec dla mnie podwujne znaczenie.o katastrofie dowiedzialam sie z radia.tak jak cxodziennie rano wstalam i poszlam zrobic sobie cherbaty i wlączylam radio. pijąc chetbate o tym uslyszlaam.szybko polecialam do mamy a ona siedziala i oglądala telewizor.dosiadalm sie i zaczelam oglądac.dowiedzialam sie ze nikt nie przerzyl.to cios w serce dla nie i calego narodu.ide bo musze przemyslec kilka rzeczy



11.04.10.r dzien 2
wieczor

jest niedziela. moj taka zawiesil flagę polski z czarną wstąszką.gdy rano wstalam myslalam ze to sen.jednak nie... wypilam cherbatę i zjdlam sniadanie.tego dnia bylam strasznie nie podobna do sb.przez caly dzien sie uczylam.mama byla zaskoczona bo to nie domnie podobne zazwyczaj siedzialam na komputerze lub przed telewizorem a mama mnie nie mogla zagonic do nauki.de spac bo jutro szkola paa


12.04.10 r dzien 3
wieczor

gdy szlam do szkoly w oknach prawie kazdego domu widnialy flagi polski.cala poslka w rzalobie pomyslaam.przy szkole tez byly wywieszone flagi.lekcje wolno mijaly tyego dnia bylam malmowna.dziewczyny z klasy zaczely sie zastanawiac czy wszystko ze mnom ok.gdy minely lekcje pognalamm do domu bo przez to wszystko zaponmialam wziasc do szkoly drugiego sniadania.zjadlam szybko zupe,odrobilam lekcje i przez reszte dnia lezalam w luzku
2010-04-13T16:58:36+02:00
10 04 Sobota !!!
Jak zwykle wstałam o 7. Od razu poczułam że nie będzie to miło spędzony czas. Musiałam iść do siostry popilnować jej dzieci a potem wielki sprzątanie w domu. Do tego jeszcze ta straszna katastrofa. Nie zapomnę jej nigdy. Cóż więcej pisać. Wszyscy w domu oglądali tylko telewizję. I tak po krótce minął ten dzień.:(

11 04 Niedziela
No już się trochę uspokoiło po wczorajszej katastrofie ale i tak co jaki gość do nas przyjechał to tylko o tym rozmawiali a ja przez cały dzień miałam ochotę posłuchać muzyki, no ale nie pasowało, z racji tego wydarzenia. Uczyć mi się też nie chciało. Była wielka nuda. to tyle. Do jutra mój pamiętniku.

12 04 Poniedziałek
Było ciekawie. Zobaczyła tego chłopaka, który mi się podoba. Ale on jest ładny. A tak to jeszcze była minuta ciszy na pierwszej lekcji. Stresowałam się w szkole, bo przecież wogóle się nie uczyła. Ale minęło wszystko w porządeczku. Żadnej złej oceny nie dostałam. Ok, to chyba tyle. Nie chce mi się już więcej pisać. Idę się uczyć. :( Niestety. Ale ze mnie leń!!!