Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:51:27+02:00
Wy, święci Ewangeliści
Wy, miłujący Boga
Wy, kochający Boga nad życie
Wy, poświęcający się dla Biblii
Wy, którym zawdzięczamy 4 Ewangelie

MÓDLCIE SIĘ ZA NAMI
2010-04-13T16:52:52+02:00
Piotrze, Święty Piotrze byłeś tak blisko Chrystusa.
Jednak przed Jego śmiercią trzy razy się Go wyparłeś.
Janie,Święty JAnie ty akże byłeś obok Jego.
Tyle ewangelistów spisało Chrystusa uczynki,cuda.
Ale i tak ktoś kiedyś musiał Go zranić.