Krótkie zadanie, mało pkt... Ale za to jest 100! I daje naj!. Wiec z tym też pomóżcie mi pls!.http://zadane.pl/zadanie/828163

A teraz niemiecki.:
Przetłumaczcie na niemiecki pls.
1.Jak się nazywasz ty i twój kolega?
2.Skad pochodzisz?
3.Gdzie mieszkasz?
4.Ile masz lat?
5.Kto to jest?

Po prostu przetłumaczcie pytania na niemiecki jak możecie. No i proszę o pomoc z tamtym zadaniem również.;) z góry dzięki!.

3

Odpowiedzi

2010-04-13T16:54:47+02:00
Zdania z niemieckiego to :
1. Wie heist du ?
2. Woher kommst du ?
3. Wo wohnst du ?
4.Wie alt bist du ?
5. Wer ist das ?

Mam nadzieje, że pomogłam :p


Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:55:48+02:00
1. Wie heißt du und deine freund?
2. Woher kommst du?
3. Wo wohnst du?
4. Wie alt bist du?
5. Wer ist sie?
2010-04-13T16:58:11+02:00
1. Jak się nazywasz ty i twój kolega? - Wie selbst nennen du und dein Freund euch?
2. Skąd pochodzisz? - Woher kommst du?
3. Gdzie mieszkasz? - Wo wohnst du?
4. Ile masz lat? - Wie alt bist du?
5. Kto to jest? - Wer ist das?